Сервиз

 

ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯ ОТ ДВЕ НА ТРИ ГОДИНИ, МОЛЯ, СЛЕДВАЙТЕ ТАЗИ ВРЪЗКА. НА ПОСЛЕДНАТА СТЪПКА ОТ РЕГИСТРАЦИЯТА ИЗТЕГЛЕТЕ ДОКУМЕНТА, КОЙТО СИСТЕМАТА ЩЕ ВИ ПРЕДЛОЖИ В .PDF ФОРМАТ И ГО ЗАПАЗЕТЕ.

 

СТАНДАРТНАТА ГАРАНЦИЯ НА УРЕДИТЕ Е ДВЕ ГОДИНИ И ВЕЧЕ Е ВАЛИДНА И БЕЗ ГАРАНЦИОННА БЛАНКА, СРЕЩУ ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ ОТ ПОКУПКАТА, СЧИТАНО ОТ 01.01.2024. ОТПАДАНЕТО НА ГАРАНЦИОННАТА БЛАНКА Е ВАЛИДНО И ЗА ПОКУПКИ, НАПРАВЕНИ ПРЕДИ ТАЗИ ДАТА.

АКО СТЕ ПЛАТИЛИ НА КУРИЕРА И НЕ СТЕ ПОЛУЧИЛИ ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ, ИЛИ ПРОСТО СТЕ ГО ЗАГУБИЛИ, МОЛЯ, ИЗИСКАЙТЕ ТАКЪВ ИЛИ НЕГОВ ДУБЛИКАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТ ОБСЛУЖВАЩИЯ ВИ ОФИС. ПЛАТЕЖНИЯ ДОКУМЕНТ ГАРАНТИРА ВАШИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРАВА. РЕКЛАМАЦИИ, КОИТО НЕ СА ПРИДРУЖЕНИ ОТ ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ НЕ СЕ ОБСЛУЖВАТ.

 

РЕКЛАМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПРЕДЯВИТЕ, КАТО НИ ИЗПРАТИТЕ ИМЕЙЛ, ВАЙБЪР СЪОБЩЕНИЕ ИЛИ НИ ПОЗВЪНИТЕ ПО ТЕЛЕФОН ИЛИ ДИРЕКТНО НИ ИЗПРАТИТЕ ПОВРЕДЕНИЯ ГАРАНЦИОНЕН УРЕД И ПЛАТЕЖНИЯ ДОКУМЕНТ ДО СОФИЯ, ОФИС ЕКОНТ - КАРПУЗИЦА, ПОЛУЧАТЕЛ РЕМИСО ЕООД. АКО ДИРЕКТНО ИЗПРАТИТЕ УРЕДА И ПЛАТЕЖНИЯ ДОКУМЕНТ, МОЛЯ, ПРИЛОЖЕТЕ И КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ПРОБЛЕМА. АКО СТЕ УДЪЛЖИЛИ ГАРАНЦИННИЯ СРОК И ПРЕДЯВЯВАТЕ РЕКЛАМАЦИЯ ПРЕЗ ТРЕТАТА ГОДИНА, МОЛЯ, ПРИЛОЖЕТЕ И ДОКУМЕНТА ОТ РЕГИСТРАЦИЯТА.

 

ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ НЕ ПОКРИВА СЛУЧАИ НА ПОВРЕДИ, НАСТЪПИЛИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕКОМЕРНА ПРОФЕСИОНАЛНА УПОТРЕБА.