Въпроси

Можете да се свържете с нас по няколко начина, а на много от често задаваните въпроси на нашите клиенти отговаряме направо тук, за да е най-удобно.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
  • О: Можете да проверите съдържанието на пратката, но Ви молим да не ползвате уреда, в случай, че не е това, което очаквате. Свържете се с нас, за да Ви съдействаме, ако желаете да върнете уреда.
  • В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
  • В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Russell Hobbs се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град ще намерите тук. 
  • В: От сервиза издадоха протокол за замяна. Какво да направя, за да получа нов уред?
  • О: Изпратете ни протокола от сервиза, оригиналната гаранционна карта и разписката за пощенски паричен превод (фискален документ, заместващ касовия бон, който получавате от куриера при доставката на уреда). Ползвайте куриерска служба Еконт и изпратете до адрес София, офис Еконт - Княжево. Не забравяйте да заплатите куриерската услуга - доставката на документите е ангажимент на клиента. Не забравяйте да уточните и на кой адрес желаете да получите новия уред. Ще го изпратим веднага, щом получим нужните документи. Новата пратка ще бъде отново за Ваша сметка, затова посочете дали желаете да я изпратим чрез Спиди или Еконт.

Ние в Ремисо ЕООД прилагаме изискванията на Европейският Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са били максимално защитени. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

Viber чат Обади се Пиши ни